dinsdag 24 november 2015

Hartjessjaal

Een tijdje geleden maakte ik deze hartjessjaal, die ik nog nergens heb laten zien.


Deze is gehaakt van verloopgaren. 
Ik ben nog bezig met dezelfde sjaal in effen garen. Dat geeft weer een heel ander effect.

Hier nog een paar foto's van wat dichterbij.





Voor € 12,50 kun je ook in het bezit komen van zo'n leuke en lekker warme sjaal die je om je schouders kunt slaan of om je hals kunt dragen.

 Als je zin hebt, kom dan even langs op https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/ en like de pagina.

2 opmerkingen:

  1. mooie sjaal, wil er graag zo ook ééntje haken, heb jij hiervan een patroontje, groetjes, ondertussen heb ik mij als volger aangemeld
    groetjes
    Micheline (kruissteekmieke)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Micheline, ik heb hier geen patroon van. Ik heb het min of meer zelf bedacht. Beetje proberen met lossen en stokjes.

      Verwijderen