vrijdag 4 december 2015

Mandala-kussen

Al een tijd geleden haakte ik een mandala van fleurig verloopgaren.
De hele tijd lag die te wachten, samen met andere projecten die nog iets moesten worden.


Ik zocht naar een stofje dat erbij paste, maar vond dat pas een paar dagen geleden. 
En zo werd het een mandala-kussenhoes.



Afhankelijk van hoe je het kussen neerlegt, ziet het er steeds anders uit.



Maar altijd fleurig, vind ik. 

Hier zie je nog een detailfoto:


En dit is de achterkant:


Niemand anders heeft zo'n kussen en ik kan ook nooit precies dezelfde maken.
Wel iets soortgelijks natuurlijk.
Ik heb nog genoeg stof om nog 1 zo'n hoes te maken. En hetzelfde garen heb ik ook nog.
Andere stofjes en ander garen heb ik in overvloed.
Dit stofje is trouwens 100% handgeweven linnen. Heel mooi.

Deze kussenhoes is geschikt voor een binnenkussen van ongeveer 50 x 50 cm.
Prijs: 20 euro.

Als je interesse hebt, neem dan contact met mij op via mail (ria@aankleedpopje.nl) of via mijn Facebook-pagina https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten