vrijdag 25 december 2015

Veelkleurige sjaal

Ergens op internet, via Pinterest, vond ik dit idee.
Een flinke bak met kleine bolletjes wol had ik al. 
Dus zo maakte ik deze sjaal. 
Het was erg leuk om te doen, steeds weer een nieuw bolletje kiezen in een nieuwe kleur.

Uiteindelijk werd het een sjaal waar heel veel draadjes van andere projecten in zitten en dat maakt deze sjaal dan juist weer heel speciaal.
En kleurig en fleurig is ie natuurlijk ook. 
Ik ben er blij mee. 

En nu heb ik nog zooooveeeel kleine bolletjes over......
Eens bedenken wat ik daar mee kan doen.
 
Heb je interesse in iets hier op mijn blog?
Neem dan contact met mij op via de mail (ria@aankleedpopje.nl) of via mijn Facebook-pagina
https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/
Ik kan alles voor je maken. Over de prijs worden we het vast wel eens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten