dinsdag 5 januari 2016

Wish upon a star

De tijd van Kerstmis en Nieuwjaar is een tijd van sterren en goede wensen. 

Ik was een beetje in de ban van sterren maken van papier. 
Dit werd het resultaat:


Grote sterren, kleine sterren. Platte sterren, driedimensionale sterren. Gevouwen sterren en gevlochten sterren. 
Van alles en nog wat. Van allerlei soorten papier.

Het was erg leuk om te doen.

Met deze ster wens ik jullie allemaal nogmaals een heel stralend mooi 2016.



Heb je interesse in iets hier op mijn blog?
Of kun je zelf niet haken, breien of naaien, maar heb je wel ergens iets gezien dat je graag zou willen hebben?
Neem dan contact met mij op via de mail (ria@aankleedpopje.nl) of via mijn Facebook-pagina
https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/
Ik kan alles voor je maken. Over de prijs worden we het vast wel eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten