vrijdag 8 januari 2016

Zomer in januari

Eigenlijk maak ik niet zo vaak amigurumi meer.
Maar deze kon ik toch niet weerstaan:


Ik maakte ze volgens het patroontje 'zomer' van Peggy Sew

Dit is het origineel:


Je ziet dat ik het popje en het hoedje volgens het patroon heb gemaakt. De rest heb ik er zelf bij verzonnen.

Het kleine popje haakte ik met dun garen en haaknaald 2.
Het grote popje haakte ik met dikker garen en haaknaald 3.
Veel verschil, hè?

Neem eens een kijkje op de website van Peggy Sew. Daar is veel leuks te zien. 


Heb je interesse in iets hier op mijn blog?
Of kun je zelf niet haken, breien of naaien, maar heb je wel ergens iets gezien dat je graag zou willen hebben?
Neem dan contact met mij op via de mail (ria@aankleedpopje.nl) of via mijn Facebook-pagina
https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/
Ik kan alles voor je maken. Over de prijs worden we het vast wel eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten