zaterdag 24 september 2016

Babyponcho

In november vorig jaar blies ik dit blog enthousiast nieuw leven in en in januari van dit jaar ging het kaarsje alweer uit. Druk druk druk. 
Ik geloof niet dat ik sindsdien iets echt heb afgemaakt. 
Hoogste tijd om daar weer eens verandering in te brengen. 

Ik maakte een babyponcho.



Het randje komt uit dit boek:



En het vlindertje komt uit dit boek:


Beide boeken kreeg ik van mijn zoon en zijn vriendin voor mijn verjaardag.


Geschikt voor een meisje van ongeveer 6-12 maanden.

Interesse? Laat het weten.
Ik maak er graag eentje voor je. Kan ook groter en/of in andere kleuren natuurlijk.

Heb je interesse in iets hier op mijn blog?
Neem dan contact met mij op via de mail (ria@aankleedpopje.nl) of via mijn Facebook-pagina
https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/
Ik kan van alles voor je maken. Over de prijs worden we het vast wel eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten